دسته‌بندی نشده

اطلاعیه درخصوص دریافت کارت واکسن

از انجایی که اعضای محترم سازمان نظام پزشکی همچنان درخصوص دریافت کارت هوشمند سابقه واکسیناسیون کووید 19 سئوالاتی دارند به استحضار می رساند که این کارت هوشمند به دو شکل گواهی الکترونیک و کارت چاپی با جنس پی وی سی صادر و ارائه می‌شود.

نکته مهم این است که کارت هوشمند واکسیناسیون فقط برای افرادی صادر می‌شود که هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند. افرادی که یک دوز دریافت کردند تا زمان دریافت دوز دوم واکسن، از ثبت درخواست کارت واکسن خودداری نمایند، مگر عزیزانی که قصد دارند در چند روز آینده از کشور خارج شوند و دوز دوم را خارج از ایران دریافت خواهند کرد، برای این افراد درصورت درخواست صدور کارت واکسن، تنها گواهی الکترونیک واکسن (نسخه قابل مشاهده در سایت سازمان) صادر خواهد شد.
شایان ذکر است با توجه به ضرورت بررسی اطلاعات و تطبیق داده ها، از زمان ثبت درخواست کارت تا  زمان دریافت کارت چاپی واکسن سه هفته زمان نیاز می‌باشد.
کارت هوشمند سابقه واکسیناسیون کووید-19 به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط سازمان نظام‌پزشکی و با همکاری سامانه نوبان به دو شکل الکترونیک و چاپی صادر می‌شود:
الف) الکترونیک (گواهی الکترونیک سابقه واکسیناسیون کووید-19) با هزینه صدور ده هزار تومان
زمانی که شما با کدملی خود وارد سامانه صدور کارت هوشمند به آدرس vaccine2.irimc.org می‌شوید، پس از اعتبارسنجی شماره موبایل شما، اطلاعاتی که باید در گواهی الکترونیک درج شود، به شما نمایش داده می‌شود. شما اطلاعات خود را تأیید کرده و هزینه صدور گواهی الکترونیک را پرداخت می‌کنید. سپس گواهی الکترونیک واکسیناسیون شما صادر و لینک مشاهده آن بر روی سایت سازمان برای شما پیامک می‌شود. همچنین هر زمان که مجدد وارد آدرس فوق شوید، قادر خواهید بود این گواهی را مشاهده کنید.
ب) چاپی (کارت هوشمند سابقه واکسیناسیون کووید-19): با هزینه صدور پنجاه هزار تومان
این کارت بر روی کارت‌های پی‌وی‌سی (جنس کارت ملی، گواهینامه و کارت‌های بانکی) چاپ شده و به نشانی پستی شما ارسال می‌شود. زمانی که شما در حال طی مراحل دریافت گواهی الکترونیک واکسیناسیون خود هستید، می‌توانید همزمان کارت هوشمند خود را هم سفارش دهید، برای این کار کافی است تیک درخواست آن را بزنید.
این کارت دقیقاً شبیه کارت‌های بانکی است و در همان شکل و شمایل چاپ و به نشانی پستی شما ارسال می‌شود.

لینک دریافت کارت
جهت راهنمایی بیشتر با سامانه نوبان به شماره ۰۲۱۴۲۲۴۷ تماس حاصل فرمایید (روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۶).

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا