اخبار

باید از مشکلات جامعه پزشکی بکاهیم/ معیشت و اقتصاد و کرامت جامعه پزشکی در راس امور قرار دارد

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که باید باری از مشکلات جامعه پزشکی را کم کنیم؛ گفت: هرچقدر جامعه پزشکی اوضاع بسامان تری داشته باشد، ارائه خدمات به مردم بی دغدغه و با کیفیت تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی ؛ دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی در اولین روز کاری خود با اشاره به این که  حوزه معیشتی و اقتصاد و کرامت جامعه پزشکی از مقوله های مهمی هستند که باید به آن ها توجه شود؛ اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی باید نسبت به ساماندهی اوضاع جامعه پزشکی بکوشد تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود .

وی افزود: هر آن چه که به نفع مردم باشد به نفع جامعه پزشکی خواهد بود و بالعکس و بخاطر مصلحت اندیشی یکی نمی توان حق و حقوق دیگری را زیر پا نهاد.

وی خاطرنشان کرد: باید این مهم در بین مسئولان نهادینه شود که مصالح منطبق بر هم و در یک راستا هستند و امیدواریم بتوانیم از مشکلات جامعه پزشکی بکاهیم واوضاع بسامان تری را برای همکاران فراهم کنیم.

شایان ذکر است صبح امروز رئیس کل سازمان نظام پزشکی با همراهی برخی از نمایندگان شورای عالی، مجمع عمومی سازمان و استقبال کارکنان نظام پزشکی روز اول کاری خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا