اخبار نظام پزشکی سبزوار

دلیری ، صداقت ، دقت و صلح اندیشی از الزامات یک خبرنگار است

دکتر فاضل بر صلح اندیشی به عنوان نقطه برتری و عطف در تولید خبر تاکید نمود . و یادآوری کرد دقت شود که استوانه های اعتماد مردم سست نشوند .جامعه پزشکی جزو معتمَدترین حرفه ها بوده و این سرمایه اجتماعی ، سلامت را در راس تمام خواسته های بشری همیشه پاس داشته است .

در جلسه ای که با دعوت از برخی مدیران کانال های فضای مجازی در محل نظام پزشکی سبزوار در مورخه دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ تشکیل شد، ضمن تبریک روز خبرنگار ، در رابطه با تاثیرات عمیق خبر بر سرنوشت فرد و جامعه ، جایگاه جامعه پزشکی ، مسئولیت مهم حفظ آرامش جامعه ، پایین نیاوردن آستانه تحریک جامعه ، پرهیز از شیوع برخی مطالب ، لزوم تحقیق واستعلام از مراجع قانونی مرتبط یعنی سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی قبل از اعلان خبر، پرهیز از تشویش اذهان عمومی ، یادآوری تبعات قانونی و حقوقی و … ،گفت و گو و تذکرات لازم داده شد . 

دراین جلسه محفوظ بودن حق شکایت پزشکان به مراجع صالحه ، یادآوری شد .

در ادامه آقایان دکتر ناوی ( دادستان انتظامی و دبیر هیات مدیره ) ، آقای دکتر کافی ( رییس هیات بدوی ) و آقای دکتر قاسمی   ( معاون انتظامی ) ضمن اشاره به لزوم اجرای قانون توسط همکاران ، از زوایای مختلف به تفصیل ، موضوع را تبیین و آمادگی سازمان نظام پزشکی را برای همکاری در نشر صحیح اخبار این حوزه اعلام کردند .

لازم به ذکر است که اخیرا” برخی از رسانه ها در فضای مجازی ، مطالبی را درباره مالیات پزشکان و عدم استفاده از کارتخوان مطرح کرده بودند .

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا