اخبار نظام پزشکی سبزوار

دکتر محمود فاضل در دیدار با مدیر کل پزشکی قانونی استان :

افزایش کیفیت و تسهیل دسترسی در پزشکی قانونی سبزوار ، منجر به ارتقاء رضایت مندی  مردم و آرامش حوزه سلامت می شود .

      رئیس نظام پزشکی سبزوار در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات پزشکی قانونی سبزوار در محل فرمانداری در مورخه دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ برگزار شد، ارتقاء خدمات و افزایش کیفیت و تسهیل دسترسی را رکن اساسی رضایتمندی مردم دانست . 

دکتر محمود فاضل با تشکر از پیشرفت های پزشکی قانونی سبزوار در چند سال اخیر ، نسبت به تکمیل چارت و تاسیس آزمایشگاه تاکید کرد .

      آقای سیدی رئیس دادگستری سبزوار پزشکی قانونی را به عنوان یکی از زیر مجموعه های مهم قوه قضائیه اشاره کرد و حل مشکلات آنان را به نفع مردم سبزوار و شهرستانهای مجاور و کاهش شکایات مردمی دانست .

آقای ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز ضمن برشمردن مشکلات این حوزه آمادگی خود را جهت همکاری برای احداث بنای  جدید و ارتقاء خدمت رسانی آن اداره اعلام نمود .

 آقای دکتر رضا فروزان نایب رئیس مجمع خیرین سلامت سبزوار نیز طی سخنانی آمادگی آن مجموعه رابرای جلب مشارکتهای مردمی در این زمینه بیان نمود .

 در این جلسه آقای دکتر محترمی رئیس پزشکی قانونی سبزوار به اتفاق هیات همراه مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار نیز حضور داشتند .

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا