اخبار

از سوی رئیس کل سازمان صورت گرفت انتخاب مشاور کل، معاون انتظامی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان

دکتر محمد رییس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی در احکامی جداگانه، مشاور عالی رئیس کل، معاون انتظامی سازمان و مدیر کل روابط عمومی و بین الملل و سخنگوی سازمان را منصوب کرد

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در احکامی جداگانه، مشاور عالی رئیس کل، معاون انتظامی سازمان و مدیر کل روابط عمومی و بین الملل و سخنگوی سازمان را منصوب کرد

متن احکام دکتر رئیس زاده برای آقایان دکتر افشارفرد، دکتر خردمند و دکتر لاری پور به شرح زیر است:

جناب آقای دکترابوالفضل افشار فرد

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

سلام علیکم

 نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده‌در امور علمی، صنفی و حقوقی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور عالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم با اتکال به ذات اقدس الهی و با اشراف کامل به اهداف و برنامه‌های پیش روی این نهاد مدنی و صنفی و همفکری با پیشکسوتان و بزرگان جامعه پزشکی کشور در اعتلای سازمان نظام پزشکی موفق و منصور خواهید بود.

توفیقات آن استاد ارجمند را در خدمت به همکاران شریف جامعه پزشکی از درگاه خداوند منان خواستارم.

دکتر محمد رییس‌زاده

رئیس کل

 

جناب آقای دکتر محمدرضا خردمند

سلام علیکم

با عنایت به سوابق ارزشمند، مراتب تجربه و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، در پیشبرد اهداف سازمان موفق و مؤید باشید.

دکتر محمد رییس‌زاده

رئیس کل

جناب آقای دکتر رضا لاری‌پور

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی و تجربیات ارزنده‌ای که در همکاری و تعامل با ارکان مختلف سازمان نظام پزشکی و اصحاب رسانه داشته‌اید به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با یاری خداوند متعال در راستای نیل به اهداف و برنامه‌های سازمان و بهره‌گیری از توان علمی خود جهت پاسخگویی مستمر، تقویت نظام اطلاع‌رسانی و تبیین و تشریح فعالیت‌های سازمان در خدمت به آحاد جامعه پزشکی موفق و منصور باشید.

دکتر محمد رییس‌زاده

رئیس کل

جناب آقای دکتر رضا لاری‌پور

با سلام و احترام

 نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده‌ای جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم با اتکال به ذات اقدس الهی و با اشراف کامل به اهداف و برنامه‌های پیش‌روی این نهاد مدنی و صنفی، با استفاده از خرد جمعی و همفکری با نخبگان در اعتلای سازمان نظام پزشکی موفق و منصور خواهید بود.

توفیقات شما را در خدمت به همکاران شریف جامعه پزشکی از درگاه خداوند منان خواستارم.

دکتر محمد رییس‌زاده

رئیس کل

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا