دسته‌بندی نشده

اطلاعیه درخصوص دریافت کارت واکسیناسیون کووید 19

کارت واکسیناسیون کووید 19 اعضای سازمان نظام پزشکی به دو صورت الکترونیک و دریافت کارت پی وی سی به صورت پستی قابل دریافت است.

به اطلاع همکاران محترم می‌رساند که با هماهنگی‌های انجام شده امکان دریافت کارت هوشمند سابقه واکسیناسیون کووید-19 به دو زبان فارسی و انگلیسی و به دو شکل الکترونیک و چاپی فراهم شده است.
همکاران محترمی که در شهر تهران توسط سازمان نظام پزشکی هر دو دوز واکسن کووید 19 را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به لینک اینجا کارت واکسن خود را به صورت الکترونیک و چاپی دریافت کنند.
کارت‌ها به دو شکل الکترونیک و چاپی (چاپ روی کارت پی وی سی) صادر می‌شود که نوع چاپی آن به‌صورت پستی ارسال می‌شود. بر روی هر کارت کی یو آر کد (QR Code) وجود دارد که در همه جا قابل رصد و اتصال به سایت سازمان خواهد بود و سابقه واکسیناسیون تا زمان مورد نیاز بر روی سرورها محفوظ خواهد ماند.
هزینه دریافت کارت به‌صورت الکترونیک ده هزار تومان و به‌صورت چاپی و ارسال پستی شصت هزار تومان است.

قابل توجه همکاران محترم شهرستان‌ها و افرادی که عضو نظام پزشکی هستند اما واکسن خود را در بخش دیگری نظیر بیمارستان ها ومراکز دولتی زده اند:
از آنجا که اطلاعات تزریق دوز اول و دوم  واکسن کووید 19 توسط سازمان نظام پزشکی شهرستان‌ها  یا مراکز دولتی دیگر در اختیار اداره کل نیست، هرکدام از همکاران نظام پزشکی شهرستان‌ها  یا مراکز دولتی که مایل به دریافت کارت فوق هستند، به یکی از دو روش زیر اقدام نمایند:
روش اول: ارسال فایل اکسل تمامی همکارانی که هر دو دوز را تزریق نموده‌اند، به‌صورت یک‌جا، توسط نظام پزشکی شهرستان یا بیمارستانی که تزریق نمئده اند برابر اطلاعات مندرج در تصویر کارت بعلاوه موبایل و آدرس پستی!
روش دوم: ثبت‌نام به‌صورت فردی در «سامانه ثبت‌نام کارت هوشمند سابقه واکسیناسیون کووید-19» نظام پزشکی که لینک ورود به آن در اطلاعیه بعدی سازمان اعلام خواهد شد.
اگر به روش اول عمل شود، بعد از ارسال فایل و تأیید دریافت، افراد می‌توانند به سامانه وارد و ثبت‌نام نمایند.
اگر روش دوم اختیار شد، فرد باید کارت واکسیناسیون تزریق دو مرحله‌ای یا یک مرحله ای صادر‌شده در محل واکسیناسیون خود را به‌علاوه نامه تأییدیه نظام پزشکی شهرستان یا بیمارستان و مرکز دولتی را در سامانه مذکور، بارگزاری نماید. همچنین یک نسخه از نامه تأییدیه نظام پزشکی نیز از طریق اتوماسیون به روابط عمومی اداره کل برای آن دسته از همکارانی که در نظام پزشکی شهرستان اقدام نموده اند ارسال شود.
جهت راهنمایی می‌توانید در روزهای کاری در ساعات اداری (8 تا 16) با پشتیبانی سامانه نوبان به شماره 42247-021 تماس حاصل فرمایید.

نمونه کارت واکسیناسیون به صورت الکترونیک و پشت و روی کارت پی وی سی ارسالی با پست

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا