دسته‌بندی نشده

پیام تبریک رئیس نظام پزشکی تهران به مناسبت روز بینایی سنجی

ارائه خدمات تخصصی ارزنده جامعه اپتومتریست در سنوات گذشته از جمله شرکت در طرح تشخیص تنبلی چشم که باعث کاهش رشد کم بینایی شدید در کشور گشته از افتخارات نظام سلامت به شمار می آید

به نام خدا
ششم شهریور ماه، روز ملی اپتومتری (بینایی سنجی) را به عموم همکاران اپتومتریست که با تلاش مجاهدانه خود در تشخیص و مراقبت از بیماریهای چشمی و عیوب انکساری می کوشند تبریک و تهنیت عرض نموده و حضور موثر انها به عنوان مراقبین اولیه بینایی در نظام سلامت کشور را قدردانم.
ارائه خدمات تخصصی ارزنده جامعه اپتومتریست در سنوات گذشته از جمله شرکت در طرح تشخیص تنبلی چشم که باعث کاهش رشد کم بینایی شدید در کشور گشته از افتخارات نظام سلامت به شمار آمده و امید است مشکلات و موانع موجود در این حرفه مقدس سبب دلسردی و ناامیدی شما عزیزان نگردد. بی شک، با هم اندیشی شما اساتید ارجمند میتوانیم در صدد رفع مشکلات و چالش ها برآییم و انگیزه مشارکت هر چه بیشتراین جامعه خدوم را در جهت ارتقای سلامت جامعه تقویت نماییم.
دکتر سید مؤید علویان
رییس منتخب هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ
ششم شهریور 1400

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا