دسته‌بندی نشده

پذیرش استاندارد حرفه فیزیوتراپی به بهره وری اقتصاد سلامت کمک می کند

عضو شورای عالی نظام پزشکی ضمن تبریک روز جهانی فیزیوتراپی گفت: حرکت نظام سلامت ایران به سمت پذیرش استاندارد جهانی حرفه فیزیوتراپی در دنیا که همانا ارتقا آموزشی به دکترای حرفه ای و بهره گیری از ظرفیت فیزیوتراپیستها در حوزه پیشگیری است نه تنها به بهره وری اقتصاد سلامت کمک می کند که نفع اصلی آن به دریافت کنندگان خدمت که بیماران و مردم هستند؛ خواهد رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ متن یادداشت  فیزیوتراپیست اشکان آذرکیش به مناسبت روز جهانی فیزیوتراپی در ذیل آمده است:

“هشتم سپتامبر سالروز تاسیس کنفدراسیون جهانی فیزیوتراپی (WCPT)، به عنوان روز جهانی فیزیوتراپی نامگذاری شده است. امسال و در هفتادمین سالگرد این مناسبت، WCPT با شعار  LONG COVID & REHABILITATION به استقبال این روز رفته است. حرکت نظام سلامت ایران به سمت پذیرش استاندارد جهانی حرفه فیزیوتراپی در دنیا که همانا ارتقا آموزشی به دکترای حرفه ای و بهره گیری از ظرفیت فیزیوتراپیستها در حوزه پیشگیری است نه تنها به بهره وری اقتصاد سلامت کمک می کند که نفع اصلی آن به دریافت کنندگان خدمت که بیماران و مردم هستند؛ خواهد رسید.
در پایان ضمن گرامیداشت این روز از زحمات یکایک همکارانم در اقصی نقاط کشور که به ویژه در دوران کرونا با از خودگذشتگی به ایفای نقش حرفه ای خود پرداخته اند قدردانی می کنم.”
با احترام‌
فیزیوتراپیست اشکان آذرکیش
عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی ایران

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا