اخبار

دیدار روسای انجمن های جراحان پلاستیک و ENT با ریاست کل سازمان

روسای انجمن های جراحان پلاستیک و گوش و گلو و بینی ضمن دیدار با دکتر رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی خواستار همکاری بیشتر این سازمان به عنوان متولی حقوق رشته های مختلف پزشکی شدند.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی ؛ دکتر حامد باطنی  رئیس و دکتر بابک نیکومرام عضو هیات مدیره انجمن جراحان پلاستیک و دکتر خواجوی رئیس انجمن جراحان گوش و گلو و بینی در دیدار با دکتر رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن تبریک و آروزی موفقیت به بیان پاره ای از مسائل و مشکلات همکاران این دو رشته پرداخته و خواستار همکاری نظام پزشکی به عنوان نهاد صنفی ای که متولی حقوق همه رشته های پزشکی در کشور است، شدند.

شرکت کنندگان در این دیدار ضمن بیان این که باید با بینش صحیح و علمی و براساس قوانین بالادستی به رفع معضلات پرداخته و تداخلات بین رشته ای را مرتفع نمود؛ اظهار کردند: لازم است به کوریکولوم هر رشته به عنوان مبنایی برای تداخلات بین رشته ای توجه شود.

لینک خبر

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا