دسته‌بندی نشده

نحوه تهیه تست های سریع تشخیص کووید 19 ویژه جامعه پزشکی بخش خصوصی

به گزارش اداره کل روابط عمومی و بنابر اعلام دکتر جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی به استحضار جامعه خدوم پزشکی میرساند، در صورت تمایل به تهیه تستهای سریع تشخیص کووید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:
http://irimc.org/rapidtest
نظر به سهم بزرگ جامعه پزشکان شاغل در بخش خصوصی در ارایه خدمات بهداشتی درمانی، سازمان نظام پزشکی کشور در نظر دارد جهت مستند سازی این مهم به یاری این جامعه فرهیخته و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران، اقدام به تکمیل چرخه ثبت، گزارش دهی و پایش بیماران مبتلا به کووید19 در  کشور نماید بدیهی ست این مهم جز با همکاری پزشکان عزیز محقق نخواهد شد.
لذا بدینوسیله از همکاران گرامی خواهشمند است در صورت انجام تست سریع یا ویزیت بیمار مشکوک به کووید به واسطه یکی از شیوه‌های ذیل اقدام به ثبت اطلاعات بیماران قطعی و یا مشکوک نموده و هموطنان عزیز را در عبور از این بحران یاری نمایید.
•    در صورت وجود هرگونه سوال یا پیشنهاد می‌توانید موارد را به واسطه شماره تلفن 84138890 بصورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید.
شیوه 1:
ثبت از طریق میزکاری اعضا در لینک https://link.irimc.org/2/covid
پزشک وارد لینک می شود و بعد از ثبت شماره نظام پزشکی رمز یکبار مصرف  به شماره همراه ثبت شده در پروفایل ایشان، ارسال می شود و بعد از وارد کردن رمز وارد میزکاری خود می شود و اطلاعات خواسته شده را وارد و ثبت می نماید.
شیوه2:
–    ارسال پیامک به سرشماره 100084130
–    ساختار پیام: پزشک از طریق سرشماره پیامکی 100084130 به ترتیب زیر اطلاعات را وارد و ارسال می نماید:
    نام.نام خانوادگی کد ملی بیمار.شماره تلفن همراه (مثال: مهدی.حسینی. 2595871013 . 09121234567)
    توضیح: لطفاً بین هر بخش از نقطه (.) یا دات استفاده شود:نام.نام خانوادگی.کد ملی بیمار.شماره تلفن همراه بیمار

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا