دسته‌بندی نشده

تزریق دوز بوستر و واکسیناسیون خانواده کادر درمان، به زودی

با پیگیری های رئیس کل سازمان

دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان در پیگیری و تماس‌هایی که با معاونت بهداشتی وزارت بهداشت داشتند موضوع تزریق دوز بوستر و واکسیناسیون خانواده کادر درمان را مطرح و موارد را بررسی کردند و در نهایت قرار شد که این اقدامات در جلسه ای که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد نهایی و اجرایی شود.

در پی نامه بیش از یکصد و شصت نفر از روسای نظام پزشکی شهرهای مختلف و اعضای شورای عالی سازمان، رئیس کل سازمان این موضوع را پیگیری کرد.

دکتر علی تاجرنیا معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان نظام پزشکی در این خصوص گفت بلافاصله پس از دریافت این نامه دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان در پیگیری و تماس‌هایی که با معاونت بهداشتی وزارت بهداشت داشتند موضوع را مطرح و موارد را بررسی کردند و در نهایت قرار شد که این اقدامات در جلسه ای که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد نهایی و اجرایی شود.

دکتر تاجرنیا با اشاره به آمادگی سازمان نظام پزشکی برای انجام واکسیناسیون بوستر کادر درمان بخش خصوصی و واکسیناسیون خانواده‌های کادر درمان بخش خصوصی اعلام کرد که زیرساخت‌های نرم افزاری برای ثبت نام و ثبت مدارک و مستندات لازم در این خصوص هم انجام شده است

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا