اخبار نظام پزشکی سبزوار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار

با توجه به پتانسیل بالای سازمان نظام پزشکی خواستار استفاده از ظرفیت بی نظیر آن در حوزه ی سلامت شد

سه شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ سازمان نظام پزشکی سبزوار میزبان معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بود.

طی این جلسه درباره موضوعات مرتبط به سلامت و جامعه پزشکی گفتگو شد.

      آشنایی با جامعه پزشکی ، دست آوردها و مشکلات آنان و لزوم درک  مشترک از آن ، موضع سازمان نظام پزشکی در مقابل این معضلات، لزوم استفاده جدی‌تر از ظرفیت نظام پزشکی در حوزه سلامت ، تبیین جایگاه قانونی سازمان ، گزارش خدمات و دستاوردهای نظام پزشکی سبزوار در سطح محلی و ملی ، لزوم نگاه منصفانه به تعرفه ، مالیات ، تاخیر در دریافت مطالبات از بیمه ، اجبار در عقد قرارداد با بیمه ، لزوم برخورد ستادی با مداخله گران در حوزه سلامت خدمات چشمگیر بخش خصوصی در بدوش کشیدن عمده بار بخش دولتی ، هشدار نسبت به مهاجرت پزشکان از سبزوار و راهکارهای آن و تاکید بر گسترش و توانمندسازی بخش خصوصی از جمله مطالبی بود که توسط همکاران بیان شد .

جناب آقای ابراهیمی ضمن تشکر از حضور در این جلسهی کارشناسانه و آشنایی نزدیک با برخی مشکلات ، نظام پزشکی را به جهت داشتن جایگاه بین بخشی ، سازمانی با پتانسیل بالا در انتقال مشکلات به مراجع بالادستی و ارتباط گرفتن با مقامات مربوطه دانست . معاون استاندار خراسان رضوی نقش نظام پزشکی سبزوار در طرح های ملی و محلی را ستود و خواستار استفاده از ظرفیت بی‌نظیر این سازمان در حوزه سلامت شده و گفت ما نیاز به دیدگاههای تخصصی و برآمده از بدنه نظام پزشکی داریم .

فرماندار ویژه سبزوار در بخش دیگری ، آمادگی خود را برای پیگیری مطالب مربوطه اعلام نمود. ایشان جامعه پزشکی را جزء فرهیختگان برشمرد و نقش آنان را در سلامت به طور ویژه مورد قدردانی قرارداد.

در این جلسه آقایان دکتر فاضل(رئیس نظام پزشکی سبزوار و عضو شورایعالی نظام پزشکی)، ستایش(نایب رئیس هیات مدیره و رئیس بیمه سلامت)، ناوی(دبیر و دادستان سازمان)، دولت آبادی(رئیس انجمن داروسازان)، قاسمی آریان(معاون انتظامی و مدیر عامل دی کلینیک آریا)، فروزان(عضو هیات مدیره و مدیر عامل کلینیک ویژه)، شهرآئینی(نایب رئیس هیات مدیره)، کافی(رئیس هیات بدوی)، اسماعیلیان ، شوریده ، دلبری ، محمدیانی ، خانم دکتر جعفریان ، خانمها انوری ، صفار(رئیس جمعیت مامایی) و وکیلی(نماینده نظام پرستاری در هیات بدوی)، رستگاری پور(معاون پشتیبانی و رفاهی)، اعضای هیات مدیره ، دکتراکبری(رئیس انجمن دندان پزشکی)، دکتر محترمی(رئیس پزشکی قانونی)، دکتر قانعی(عضو هیات بدوی انتظامی) حضور داشتند.

 

 

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا