اخبار نظام پزشکی سبزوار

برگزاری سومین جلسه شورای هماهنگی نظام پزشکی استان های خراسان بزرگ

 

دبیر شورای هماهنگی نظام پزشکی های خراسان بزرگ:
جایگاه نظام پزشکی باید به درستی تبیین شود. نظام پزشکی یک سندیکا یا NGO صرف نیست بلکه پلی بین اعضا ، مردم و دولت است. دفاع از حقوق بیماران، وظیفه ی انتظامی، تدوین آئین نامه ها، … از جمله وظایفی است که از سوی حاکمیت این سازمان تفویض شده است.
سلامت تاجی بر سر انسان است. که غایت فعالیت همه انسان ها رسیدن به آن است.
گروه پزشکی ، ایثارگران همیشگی جامعه هستند.

 

                     

     

        

 

سومین جلسه شورای هماهنگی استان های خراسان بزرگ در روز جمعه 1400/09/26 در مشهد مقدس برگزار شد.
موضوعات مهم حوزه سلامت نظیر؛ طرح افزایش دانشجویان پزشکی، نسخه نویسی الکترونیک، آئین نامه های داروخانه ها، تعرفه،… در این جلسه مورد بحث و نقد قرار گرفت و بیانیه ای در این زمینه صادر شد.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، مدیر کل روابط عمومی سازمان، رییس دفتر رییس کل سازمان، دادستان عمومی و انقلاب مشهد، روسای دانشگاه های علوم پزشکی مشهد و بجنورد ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و برخی از مسئولین دانشگاه های علوم پزشکی خراسان بزرگ از جمله میهمانان بودند.

شورای هماهنگی هر استان متشکل از روسای شهرستان های آن استان می باشد که به همراه اعضای مجمع عمومی تشکیل می شود. از سال 1379 که این شورا در خراسان بزرگ تشکیل شد تا ورود به قانون به عنوان رکن سازمان در سال 1383، علیرغم تفکیک سه استان، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.
از ثمرات این جلسات، هماهنگی در تصمیمات بین شهرستان ها، ارائه پیشنهادات کامل تر منجر به تصویب به سازمان کل، دعوت از ارکان شهرستان در جلسات و جلب نظر و همکاری آنان با سازمان و …می باشد.
گزارش تکمیلی و بیانیه پایانی این جلسه در سایت و تلگرام سازمان کل و نظام پزشکی سبزوار قابل مشاهده است.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا