دسته‌بندی نشده

اطلاعیه کاندیداتوری در هیات مدیره نظام پزشکی

اطلاعیه فراخوان روابط عمومی سازمان نظام پزشکی برای ثبت نام فعالان صنفی در انتخابات سازمان؛ اگر توانایی، تعهد و تجربه دارید به میدان بیایید

امیدواریم انتخابات این دوره سازمان پرشورتر رقابتی‌تر از دوره‌های گذشته و با حضور پرشمار اعضای صنف برگزار شود و نیک می‌دانیم لازمه چنین اتفاقی داشتن عدالت و اخلاق مداری و قانون مداری در تائید صلاحیت نامزدها است. همچنین امیدواریم در این رقابت انتخاباتی اخلاق و عدالت و انصاف رعایت شود و شاهد تهمت‌ها و تخریب‌ها و فضاسازی‌ها و جوسازی‌های بی‌دلیل بخصوص در فضای مجازی نباشیم.

سازمان نظام پزشکی بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سازمان غیردولتی در ایران است که در تاریخ ١٧/۱۰/١٣٣٥ تاسیس شده است. این سازمان با بیش از 300 هزار عضو پزشک، دندانپزشک، داروساز، ماما، دکترای علوم آزمایشگاهی، کارشناسان پروانه‌دار مانند شنوایی‌سنج، فیزیوتراپ، بینایی‌سنج، کاردرمانگر و… سابقه‌ای بیش از ۵۰ سال دارد.

همه گیری کووید 19 به عنوان بزرگترین چالش سلامتی جهان در یکصد سال گذشته تاکید مجددی بود بر اهمیت ساختارها و تک تک اعضای کادر درمان، و تاکید مجددی بود بر اهمیت نقش ساختارهای مستقل و صنفی در تمام ابعاد مقابله با بحران‌ها، اعضای کادر درمان و ساختارهای دولتی و خصوصی و کلیه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و مطب‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی در طی همه گیری کرونا برگ‌های درخشانی از ایثار وفداکاری و خدمات درخشان رقم زدند که در تاریخ کشورمان به یادگار خواهد ماند.

حالا در آستانه هشتمین انتخابات سازمان نظام پزشکی هستیم و طبیعی است که شاهد رقابت انتخاباتی میان کلیه افرادی که خود را دارای پتانسیل‌های لازم برای خدمت در این حیطه می‌بینند، باشیم.

امیدواریم انتخابات این دوره سازمان پرشورتر و رقابتی‌تر از دوره‌های گذشته و با حضور پرشمار اعضای صنف برگزار شود و نیک می‌دانیم لازمه چنین اتفاقی داشتن عدالت و اخلاق مداری و قانون مداری در تائید صلاحیت نامزدها است. همچنین امیدواریم در این رقابت انتخاباتی اخلاق و عدالت و انصاف رعایت شود و شاهد تهمت‌ها و تخریب‌ها و فضاسازی‌ها و جوسازی‌های بی‌دلیل بخصوص در فضای مجازی نباشیم.

به این وسیله از کلیه اعضای صنفی تحت پوشش سازمان نظام پزشکی اعم از پزشکان و دندانپزشکان و داروسازان و علوم ازمایشگاهی ها و ماماها و … که توانایی‌، تجربه و تعهد خدمت در این ساختار را در خود می‌بینند و می توانند در چهار سال آینده اقدامات انجام شده تاکنون را پیگیری و اقدامات را به نتیجه برسانند و منشا خیر باشند دعوت به عمل می‌آوریم تا برای نامزد شدن در انتخابات سازمان نظام پزشکی تا تاریخ پنجم خرداد ماه به محل‌های ثبت نام نامزدهای هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی مراجعه و ثبت نام کنند.

🔷روابط عمومی سازمان نظام پزشکی 

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا