اخبار نظام پزشکی سبزوار

تشکیل کمیته علمی مشترک سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

در اجرای مصوبه هیات مدیره نظام پزشکی سبزوار و هماهنگی با رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی ، اولین جلسه کمیته علمی مشترک سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تشکیل شد (دوشنبه 13/10/1400) .

تفاوت سلیقه در درمان بیماران ، لزوم رعایت گایدلاین ها ، حفظ احترام و مراقبت از شخصیت همکاران ، مراقبت از جایگاه اخلاقی با حفظ چهارچوب علمی ، … و نهایتا” سلامت بیماران از جمله مباحثی است که برپایی این کمیته را الزام می کند .

تلاش در جهت پیشبرد و اصلاح امور پزشکی ، مشارکت در جهت ارتقای سطح دانش پزشکی ، حفظ و حمایت از حقوق بیماران ، تنظیم روابط شاغلین حرف پزشکی ، آیین نامه انتظامی ، نیز مستند قانونی تشکیل کمیته هستند .

این کمیته که متشکل از پزشکان عمومی ، متخصص و فوق تخصص اعضای هیات علمی و کادر درمانی می باشد با     رعایت اصول اخلاقی  و محرمانگی ، نقش مشورتی داشته و با بهره گیری از توان گروههای علمی و دانشگاهی در ارتقاء سطح تصمیمات خود می کوشند . رویکرد کمیته حفظ شان والای  همکاران گران قدر ، تقویت دوستی ها و همدلی ها ، پرهیز از برخوردهای سلیقه ای و اتخاذ روش های اقناعی و علمی در تصمیم گیری ها و ارائه مشورت به نظام پزشکی و دانشگاه ، می باشد .

مصوبات :

1- آقای دکتر رضا بهشتی نامدار به عنوان دبیر کمیته علمی انتخاب شدند .

2- مقررشد دبیرخانه کمیته در محل نظام پزشکی مستقر شود .

3- مقرر شد جلسات منظما” هر 3 ماه یکبار در محل سازمان تشکیل شود . البته در صورت وجود موضوعات فوری ، می تواند در فواصل زمانی کوتاه تر انجام گیرد .

4- مقرر شد شیوه نامه ی نحوه ورود به موضوعات در کمیته تدوین گردد .

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا