دسته‌بندی نشده

رویه جابجایی محل فعالیت و شهر حوزه نظام پزشکی اعضا ابلاغ شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛  متن نامه دکتر جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی خطاب به روسای نظام پزشکی شهرستان ها به شرح ذیل است:

ریاست محترم نظام پزشکی شهرستان ….

با سلام
احتراما در راستای ساماندهی رویه جابجایی محل فعالیت و شهر حوزه نظام پزشکی اعضای محترم سازمان در سراسر کشور و همچنین هدفمندی و تخصیص حق عضویت های پرداختی اعضاء به نظام پزشکی شهرستانها، تغییر  شهر حوزه نظام پزشکی در سامانه اعضاء به روش های ذیل مشخص و صورت می پذیرد.

الف) صدور پروانه طبابت یا دفاترکار از طریق سامانه پروانه آنلاین:
پس از ثبت درخواست پروانه طبابت یا دفترکار توسط عضو و صدور آن در سامانه پروانه آنلاین، شهر قید شده در پروانه، همان شهر حوزه نظام پزشکی تعیین می گردد.
ب) تعیین شهر حوزه نظام پزشکی توسط نظام پزشکی مبداء :
در این حالت پس از تسویه حساب حق عضویت و تایید نظام پزشکی مبدا نسبت به ارسال درخواست انتقال به شهر مقصد به معاونت فنی و نظارت سازمان کل جهت  تغییر سازمان نظام پزشکی صورت می پذیرد
ج) تعیین شهر حوزه نظام پزشکی توسط نظام پزشکی مقصد:
در این حالت با ارائه درخواست کتبی عضو و یکی از مدارک ذیل به نظام پزشکی شهر محل فعالیت (مقصد) و ارسال آن به معاونت فنی و نظارت سازمان کل، شهر حوزه نظام پزشکی عضو تعیین می گردد.
1. معرفی نامه اعزام به طرح نیروی انسانی
2. گواهی در حال انجام خدمت سربازی
3. ابلاغ دستیاری یا گواهی اشتغال به تحصیل در مقاطع تخصص و بالاتر
4.معرفی نامه انجام تعهدات تخصصی، فوق تخصصی و دکترای تخصصی
5.حکم یا قرارداد استخدامی سالجاری
6.حکم ماموریت معتبر

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا