اخبار

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان‌ نظام پزشکی با حضرت آیت الله مغیسه نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز سبزوار

حضرت آیت اله مغیسه: از خدمات و جان فشانی های جامعه پزشکی تشکر می کنم/ دعوت از نظام پزشکی برای بیان دست آورد های حوزه ی سلامت در تریبون نماز جمعه

سه شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ هیات مدیره نظام پزشکی سبزوار به همراهی رؤسا و نمایندگان انجمن های صنفی میزبان امام جمعه عالیقدر و نماینده محترم ولی فقیه در محترم سبزوار و جناب حاج آقای نمدچیان مشاور محترم ایشان بود.

در این جلسه که به منظورآشنایی طرفین و آگاهی هر چه بیشتر امام جمعه و روحانیت محترم سبزوار با موضوعات مبتلا به پزشکان، و ارائه توضیح در مورد خدمات جامعه پزشکی و جایگاه سلامت و درمان منطقه و کشور بود به معرفی سازمان و نقش و جایگاه آن، پرداخته و مطالب زیر به نقد و بررسی گذارده شد؛

افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی
نسخه نویسی الکترونیک
مشکلات متخصصین طرحی و داروخانه ها
لزوم افزایش بودجه بهداشت و درمان
دخالت افراد فاقد صلاحیت با ادعای طب اسلامی
لزوم تشویق جهت حمایت از بیمارستان خصوصی برای دسترسی بهتر بیماران و ماندگاری پزشکان و...

حضار همچنین با توجه به نقش بی بدیل جامعه پزشکی در ارتقاء سلامت جامعه که یکی از موارد بروز درخشان آن جان فشانی در بیماری کرونا بود، حمایت و آگاه سازی مردم در رابطه با این سرمایه اجتماعی  را از مقام امام جمعه خواستار شدند.

اشاره به جایگاه علمی ، داوطلبانه، ایثارگرانه و خیّر جامعه پزشکی و لزوم رعایت شأن جامعه آنان از سوی مسئولین و مردم، بخش دیگری از سخنان بود.

امام جمعه ی محترم سبزوار ضمن استقبال از این دعوت، مراتب حمایت و همراهی خود را نسبت به فعالیت های سازمان نظام پزشکی و همچنین تصمیمات مراجع بهداشت و درمان کشور اعلام داشتند.

نماینده محترم ولی فقیه در سبزوار، اظهار کردند کاملاً موافق واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا بوده و مردم را نیز به رعایت آن توصیه می کنند.

ایشان طی  صحبت هایی مفصل، ضمن ارشادات و راهنمایی های لازم ، آمادگی خود را برای همکاری برای انتقال مشکلات جامعه پزشکی به مسئولین  ذی ربط در جهت برطرف کردن آن و همراهی در جهت ارتقاء سلامت مردم اعلام کردند.

جناب حاج آقای مقیسه یکی از راه های آشنایی مردم با این فعالیت ها را تقویت روابط عمومی و حضور در صحنه های رسانه ای دانسته و استفاده از تریبون نماز جمعه را در این راستا پیشنهاد نمودن

 

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا