اخبار

شرایط انتخابات سالم را فراهم آورید

دکتر محمد رازی عضو هیات دیره نظام پزشکی تهران بزرگ در نامه ای به رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی خواستار فراهم آوردن شرایط لازم جهت برگزاری انتخابات سالم و مستقل شد.

متن نامه دکتر محمد رازی به دکتر روح الامینی به شرح زیر است:

به نام خدا
جناب آقای دکتر روح الامینی
رییس محترم هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی

سلام علیکم
احتراما، ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) براساس اخبار واصله در ادوار گذشته برخی از حامیان و طرفداران کاندیداها بصورت مستقیم یا غیرمستقیم برای کسب رای به نفع کاندیدای موردنظر خویش با سواستفاده از ابزارهای مختلف اقدام به تهدید موقعیت شغلی و جایگاهی برخی از نمایندگان مجمع عمومی می نمایند. امید آن می رود برای برگزاری انتخاباتی شفاف و دور از بی اخلاق‌های مشهود و از آنجایی که حفظ امنیت روانی  انتخابات روز جمعه ۹ مهرماه از وظایف هیات محترم نظارت بر انتخابات می‌باشد، خواهشمند است شرایط را در جهت برگزاری انتخابات سالم و مستقل فراهم آورید. تحقق این امر علاوه بر رصد فضای قبل انتخابات، نیاز به اخذ رای اشخاص به صورت کاملا محرمانه داشته و همچنین شفافیت برگزاری در فضای علنی و امکان گزارش مستقیم خبری و زنده برای اطلاع اعضا سازمان از فضای مهترین رویداد صنفی در روز برگزاری مجمع عمومی مهیا گردد

با تشکر
دکتر محمد رازی

 

رونوشت:
_دکتر عین الهی وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

_جناب آقای دکتر ظفرقندی ریاست کل سازمان نظام پزشکی

_جناب آقای دکتر علیرضا رحیم نیا
مدیرکل دفتر بازرسی ‌و ارزیابی عملکرد وزارت بهداشت

_اعضای محترم مجمع و هیات مدیره های  نظام پزشکی سراسر کشور

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا