دسته‌بندی نشده

هشدار رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از سوی جامعه پزشکی

شدت فاجعه را جدی بگیرید

از دولت جدید و مسئولان بهداشتی و درمانی مملکت نیز تقاضا داریم تا هشدار و اخطار صاحبان فرآیند(جامعه پزشکی) را جدی تلقی کرده و توجه کافی به آن مبذول فرمایند.

پس از مذاکرات مفصل اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از سوی اعضای سازمان نظام پزشکی و جامعه پزشکی نامه زیر توسط دکتر عباس آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از سوی اعضای مجمع منتشر شد:

مسئولین محترم مملکت؛

 این بار سخنان جامعه پزشکی را از میدان مبارزه با عفریت کرونا جدی بگیرید و با بکار بستن نقطه نظرات دلسوزانه فعالین صف اول مبارزه با اپیدمی،به یاری مردم شریف ایران بشتابید:

– کشور را بمدت ۲هفته تعطیل کنید!

– بخاطر مهار شدت تلفات و جلوگیری مؤثر از سرایت پرشتاب دامنه اپیدمی، به سرعت، و به تعداد زیاد واکسن مطمئن و تایید شده از سوی WHO وارد کنید.

– مردم عزیز و صبور ایران، بجز موارد ضروری و حیاتی،در خانه بمانید.خطر جدی است،فاجعه فوری است.

در شرایط حاضر ،طوفان کرونا در کشور کشتار میکند، کادر درمانی آسیب دیده و فرسوده شده اند، تخت های بیمارستانی در سراسر کشور ،به گواه مسئولین اشباع شده اند. دیگر زمانی برای اشتباه و ادامه دادن به  سؤمدیریت باقی نمانده است.

جامعه پزشکی از بسیاری از هیات های عزاداری ایام سوگواری  محرم در سراسر کشور عمیقأ سپاسگزار است که: مسئولانه مراسم عزاداری را تعطیل و آنرا به رسانه ملی و انجام مراسم در منزل شخصی محدود کرده اند.

به این وسیله از علمای شیعه و رهبران مذهبی ایران نیز درخواست میکنیم با صدور فتوا و اعلامیه های هشدار دهنده در این مقطع حیاتی، مانع از بروز مرگ و میر افزون تر و مرگ بیشتر ایرانیان پس از برگزاری احتمالی مراسم عزاداری با روشهای معمول و همیشگی شوند. با این امید که با اعمال محدودیت در شرایط بحرانی امروز، مسلمانان این کشور از تلفات مصون مانده و سال بعد بتوانند در مراسم پرشور خود شرکت کنند.

از عموم مردم ایران بار دیگر تقاضا میکنیم که با مقررات و دستورالعمل های شرایط فوق العاده همکاری و مساعدت بعمل آورند.

و از دولت جدید و مسئولان بهداشتی و درمانی مملکت نیز تقاضا داریم تا هشدار و اخطار صاحبان فرآیند(جامعه پزشکی) را جدی تلقی کرده و  توجه کافی به آن مبذول فرمایند.

نمایش بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا